Autodesk 3ds Max kurs
Kurs koji će vam pomoći da ovladate najmoćnijim softverom za 3d modelovanje i vizualizaciju i svoje ideje oživite u tri dimenzije.
- OSA Računarski inženjering
- 66 polaznika
Autodesk 3d studio Max
3ds Max je grafički program za kreiranje 3D modela, animacija i vizualizaciju. To je jedan od najpopularnijih programa u industriji računarske grafike i poznat je po obimnom setu alata za 3D umetnike.
Omiljen među kreatorima video igara, TV komercijalnim studijima i arhitektama, 3ds Max je u vlasništvu Autodesk-a, iste kompanije odgovorne za programe poput AutoCAD-a i Revit-a.
3ds Max se često koristi za modelovanje likova i animaciju, kao i za prikazivanje fotorealističnih slika zgrada i drugih objekata. Što se tiče modelovanja, 3ds Max je neprikosnoven u brzini i jednostavnosti.
Softver može da obrađuje nekoliko faza animacije, uključujući prethodnu vizualizaciju, raspored, kamere, modelovanje, teksturiranje, nameštanje, animaciju, VFX, osvetljenje i iscrtavanje.
Za koga je 3ds Max kurs?
3ds Max se koristi u industriji video igara za kreiranje 3D modela likova, objekata i animacija. Uz efikasan tok rada i moćne alate za modelovanje, 3ds Max može kreatorima igara uštedeti značajnu količinu vremena.
Takođe popularan u TV reklamama i filmskim specijalnim efektima, 3ds Max se često koristi za kreiranje grafike koja se koristi uporedo sa uživo snimcima.
Filmovi 2012 i Avatar su napravljeni, između ostalog, i uz pomoć 3ds Max programa.
Pored toga, mnoge industrije koriste 3ds Max za potrebe vizualizacije, kao što su inženjerska, obrazovna i medicinska industrija.
U industriji nekretnina i u arhitekturi koriste 3ds Max za pravljenje fotorealističnih slika zgrada u fazi projektovanja. Na ovaj način klijenti mogu precizno zamisliti svoj životni prostor i ponuditi kritike zasnovane na stvarnim modelima.
Dakle, 3ds Max je alat koji će unaprediti tvoju karijeru jer ima široku primenu u gotovo svim industrijama.
Šta ćeš naučiti na ovom kursu?
- Kako da odrediš inicijalna podešavanja
- Kako da kreiraš objekte
- Kako da pozicioniraš i izmeniš objekte
- Kako da slažeš objekte po layer-ima
- Spline modelovanje
- Modelovanje poligona
- Modelovanje Subdivison površina
- Rad sa kamerama i pripremu za rendere
- Rad sa osvetljenjem
- Rad sa materijalima
- Kreiranje animacija
- Renderovanje
Kako funkcioniše 3ds Max kurs?
3ds Max kurs na Skillup platformi je blended learning kurs.
Šta to tačno znači?
Blended learning je model učenja koji je postao revolucionaran svuda u svetu, zato što kombinuje benefite učenja na daljinu, dok u isto vreme zadržava sve prednosti praktičnog rada uz instruktora.
Pored toga, blended learning je cenovno efikasnije rešenje od online kurseva i tradicionalnog školovanja.
U praksi to izgleda ovako: provodićeš 2 do 4 sata nedeljno na e-learning platformi, učeći iz video materijala, radeći zadatke i rešavajući testove, pre nego što se uživo pridružiš instruktoru na praktičnom predavanju svake subote, putem Zoom aplikacije.
Predavanja su predviđena za rad na projektu u 3ds Max-u, uz pomoć instruktora. Rad na projektu će zahtevati primenu tehnika i alata koji su objašnjeni u video lekcijama na e-learning platformi.
Sadržaj na e-learning platformi čine video lekcije, testovi i zadaci koji se postepeno otključavaju za vreme kursa. Dinamika otključavanja sadržaja je tako osmišljena, da učenje možeš maksimalno da uskladiš sa svakodnevnim obavezama u toku nedelje.
Pristup e-learning platformi, kao i svim video lekcijama, imaćeš i nakon završenog 3ds Max kursa.
Predavač
OSA Edukacija
OSA Edukaciju čini tim predavača kompanije OSA Računarski inženjering, ovlašćenog Autodesk reseller-a.
Partnerstvo kompanije OSA i Autodeska traje, raste i razvija se već više od 30 godina kroz niz različitih uloga – od prodajnog partnera preko distributera, pa sve do autorizovanog razvojnog centra.
OSA Edukacija je nastala sa ciljem da krajnjim korisnicima približi i olakša primenu Autodesk proizvoda.
Cena 3ds Max kursa
Cena Autodesk 3ds Max kursa iznosi 19.990 dinara, a plaćanje kursa možeš izvršiti u dve jednake rate – jedna rata pre početka kursa, druga na polovini kursa, a možeš uplatiti i u celosti ako ti tako više odgovara.
Nakon što se prijaviš na SkillUp kurs, kontaktiraće te neko iz našeg tima i pružiti dalje neophodne informacije vezane za kurs.
- Trajanje kursa: 4 nedelje
- Zakazani termini: 28.05.2022. | 11.06.2022.
Šta dobijate na SkillUp kursu Autodesk 3ds Max:
- 8.5 sati video lekcija
- 12 testova
- 12 praktičnih zadataka
- 8 sati praktičnog rada sa instruktorom
- Sertifikat o pohađanju kursa
- Neograničen pristup online materijalu
Kurikulum kursa 3ds Max
1.1 – Uvod u 3Ds Max i odabir radnog prostora
1.2 – Određivanje preferenci
1.3 – Projektni folderi
2.1 – Upoznavanje sa interfejsom
2.2 – Uređivanje radnog prostora
2.3 – Uređivanje pozadine i boje na grid-u
2.4 – Kreiranje osnovnih objekata preko tastature
2.5 – Kreiranje osnovnih objekata preko miša
2.6 – Pozicioniranje objekata preko Select and Move alata
2.7 – Rotiranje i izmena proporcija na objektima
2.8 – Kretanje po prozorima za prikaz
2.9 – Orbit komanda i Undo komanda u prozorima za prikaz
2.10 – Osnovne prečice za 3ds Max
2.11 – Izmena prečica na tastaturi
2.12 – Biranje režima za senčenje u prozorima za prikaz
2.13 – Napredna podešavanja za prozore za prikaz
2.14 – Podešavanja za raspored prozora za prikaz
3.1 – Određivanje mernih jedinica za projekte
3.2 – Određivanje proporcija sistemskih mernih jedinica
3.3 – Podešavanja za mrežu
3.4 – Čuvanje maxstart.max šablona
3.5 – Spajanje projekata
3.6 – Kopiranje objekata koristeći Array funkcionalnost
3.7 – Ručno kopiranje objekata
3.8 – Snap funkcionalnost
3.9 – Precizno modelovanje na mreži uz pomoć Snap funkcionalnosti
3.10 – Scene Explorer
3.11 – Grupisanje objekata
3.12 – Slaganje objekata po layerima
3.13 – Podešavanja za prikaz objekata i layera
3.14 – XRef – Eksterne reference
3.15 – Kreiranje XRef reference
3.16 – Pomeranje objekata koristeći koordinatne sisteme
3.17 – Rotiranje objekata koristeći koordinatne sisteme
3.18 – Pomeranje objekata u odnosu na centralnu tačku
3.19 – Isolate Selection i Lock selection funkcionalnosti
3.20 – Selektovanje u Windows i Crossing režimima
4.1 – Kreiranje oblika
4.2 – Uređivanje Bezjeovih krivih linija
4.3 – Povećanje detalja na oblicima preko interpolacije
4.4 – Modelovanje sa Extrude modifier-om
4.5 – Extrude-ovanje po putanji sa Sweep modifier-om
4.6 – Eksportovanje putanja iz Adobe Illustrator-a
4.7 – Ubacivanje fajlova iz Adobe Illustrator-a u 3ds Max
4.8 – Dodavanje Bevel modifier-a
4.9 – Izmena nivoa detalja na Bevel modifier-u
4.10 – Modelovanje teksta preko TextPlus funkcionalnosti
4.11 – Napredna podešavanja za TextPlus
5.1 – Dodavanje modifier-a objektima
5.2 – Slaganje modifier-a u Modifier stack-u
5.3 – Određivanje nivoa detalja na poligonima
5.4 – Volume Selection modifier
5.5 – Struktura u Modifier Stack-u
5.6 – „Baking“ objekata i čuvanje novih verzija
6.1 – Priprema modela za Boolean tehniku rada
6.2 – Primena Boolean tehnike
6.3 – Dodavanje poligona na model koristeći QuickSlice
6.4 – Dodavanje ivica na model koristeći Cut funkcionalnost
6.5 – Dodavanje čvrstih ivica modelu koristeći Smooth modifier
6.6 – Traka za modelovanje
6.7 – Remove alat
6.8 – Upotreba Extrude alata na Editable Poly modelu
6.9 – Uređivanje nivoa detalja na Mesh objektu
6.10 – Chamfer funkcionalnost
7.1 – Uvod u Subdivision površine
7.2 – Modelovanje Subdivision površina
7.3 – Modelovanje na Box objektima uz Subdivision površine
7.4 – Symmetry modifier
7.5 – Soft selection funkcionalnost
7.6 – Uređivanje oblika preko Swift Loop-a
7.7 – Ograničenja za transformaciju na nivou podobjekata
7.8 – Align to View funkcionalnost
7.9 – Edge crease funkcionalnost
7.10 – Baking na subdivision površinama
8.1 – Kreiranje fizičke kamere sa ciljnom tačkom
8.2 – Podešavanje kadra iz prvog lica na kameri
8.3 – Safe frames funkcionalnost
8.4 – Podešavanja za rezoluciju i proporcije rendera
8.5 – Kreiranje slobodne kamere
8.6 – Rotacija u Gimbal koordinatnom sistemu
8.7 – Raspored osa za rotaciju
9.1 – Podešavanja za rendere i renderovanje u Arnoldu
9.2 – Kreiranje fotometričkog osvetljenja
9.3 – Podešavanja za intenzitet i boju svetla
9.4 – Podešavanja za ekspoziciju
9.5 – Uređivanje oblika svetla
9.6 – Parametri za Spotlight svetlo
9.7 – Light explorer
9.8 – Osvetljenje na sceni preko boje iz okruženja
9.9 – Osvetljenje scene preko HDRI okruženja
9.10 – Odvajanje okruženja od pozadine na sceni
9.11 – Kreiranje sunca i neba na sceni
10.1 – Slate Material Editor
10.2 – Dodavanje materijala objektima
10.3 – Upravljanje materijalima na sceni
10.4 – Slotovi za uzorke materijala
10.5 – Kreiranje zbirke materijala
10.6 – Određivanje boje i izgleda materijala
10.7 – Odrazi na materijalima
10.8 – Prikaz materijala u prozorima za prikaz
10.9 – Podešavanje veličine uzorka materijala
10.10 – Proceduralne mape
10.11 – Uređivanje parametara za 3D mapu
10.12 – Mapiranje Bitmap slika
10.13 – UVW Map modifier
10.14 – Real-world map size
10.15 – Asset tracking i obnova linkova
11.1 – Kreiranje hijerarhija
11.2 – Pomeranje pivot tačaka
11.3 – Rotiranje pivot tački
11.4 – Izmena redosleda osa za rotaciju
11.5 – Povezivanje objekata
11.6 – Zaključavanje osa
11.7 – Problemi sa skaliranjem na nivou objekata
11.8 – Podešavanja za Frame Rate i brzinu animacije
11.9 – Biranje Active time segmenta
11.10 – Kreiranje key frame-ova u Auto key režimu
11.11 – Key frames u Set key režimu
11.12 – Uređivanje key frame-ova na vremenskoj liniji
11.13 – Uređivanje key frame-ova u Dope sheet-u
11.14 – Uređivanje key frame-ova u Curve editor-u
11.15 – Uređivanje interpolacije u Curve editor-u
11.16 – Uređivanje tangenti u Curve editoru
11.17 – Uređivanje putanje preko Motion path-a
12.1 – Biranje rendera
12.2 – Podešavanja za renderovanje u Quicksilver-u
12.3 – Renderovanje scene
12.4 – Puštanje animacije u RAM player-u
12.5 – Uređivanje tonova na renderu
FAQ - Često postavljena pitanja
Od tebe se očekuje da poznaješ osnovni rad na PC računaru.
Prethodno iskustvo u nekom od Adobe programa nije neophodno, ali će vam koristiti.
Sadržaj na e-learning platformi je podeljen na logičke celine – module, koji sadrže video lekcije, testove i zadatke.
U video lekcijama, detaljno je objašnjena primena tehnika i alata koji se koriste u 3ds Max-u.
Testovi sadrže pitanja sa ponuđenim odgovorima iz video lekcija. Odmah nakon što uradite test, znaćete svoj rezultat i imaćete rešenje testa.
Kroz zadatke ćete imati priliku da praktično primenite alate i tehnike obrađene u video lekcijama. Rešenje zadataka ćete slati instruktoru putem e-learning platforme na koje ćete dobiti feedback.
Sadržaj na e-learning platformi se postepeno otključava. Do kraja kursa, na e-learning platformi će vam postati dostupne 64 video lekcije, 16 testova i 16 zadataka.
Za konzumiranje sadržaja na e-learning platformi, biće vam potrebno 2 do 4 sata nedeljno.
Predavanja su predviđena za rad na praktičnim projektima i održavaju se svake subote, preko Zoom-a.
Na početku svakog predavanja, dobićeš projektne zahteve koje je potrebno da realizuješ u 3ds Max-u. Od tebe će se tražiti da primeniš i kombinuješ sve tehnike i alate, koji su objašnjeni u video lekcijama na e-learning platformi.
Dok traje projekat, delićeš svoj ekran sa instruktorom. Ukoliko ti je u bilo kom trenutku potrebna pomoć, instruktor će biti tu da te navede na rešenje i pomogne ti da nastaviš dalje.
Zašto Zoom?
Korišćenje Zoom-a je veoma slično korišćenju Skype-a. Glavni razlog zašto preferiramo Zoom je mogućnosti simultanog deljenja ekrana svih učesnika.
Za Zoom ti treba:
- Video kamera (ugrađena u uređaj, ili web kamera kao poseban uređaj)
- Slušalice ili zvučnik (ugrađen u uređaj, ili kao poseban uređaj)
- Mikrofon (ugrađen u uređaj, ili sa web kamere, ili sa slušalica)
- Stabilna internet konekcija
- Instalirana Zoom aplikacija na tvom uređaju
Ukoliko nikada nisi koristio Zoom aplikaciju – ne brini, dobićeš od nas vrlo jednostavno, korak-po-korak uputstvo za instalaciju i korišćenje ove web aplikacije.
Da, svi naši kursevi su sertifikovani.
Dakle, dobićeš sertifikat o pohađanju kursa koji ćemo poslati na tvoju adresu. Na sertifikatu će biti upisan broj bodova koji je ostvaren u toku kursa.
Uspešno završen 3ds Max kurs možeš da staviš i na svoj LinkedIn profil, koji će svedočiti o tvom stečenom znanju.
Iskustva polaznika kursa Autodesk 3ds Max
Prijavite se za 3ds Max kurs
-
19.990 RSD
23.600 RSD
Kurs koji će vam pomoći da ovladate najmoćnijim softverom za 3d modelovanje i vizualizaciju i svoje ideje oživite u tri dimenzije.